این زوج جوان از آمدن کرونا شوکه شدند+عکس
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2289
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21126
بازدید ماه : 195515
بازدید کل : 1607194
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 6 / 2 / 1399

به گزارش ثریا زوج جوانی که به مدت نزدیک به یک ماه با قایق در حال سفر در اقیانوس اطلس بودند اطلاعی از شیوع کرونا در جهان نداشتند. " اِلِنا مانیگیتی " و " رایان آسبورن" پس از رسیدن به کارئیب متوجه شیوع کرونا در جهان شدند.

این زوج که در سال ۲۱۰۷ به منظور گردش به دور دنیا از شغل خود استعفا داده بودند یک قایق را برای این سفر خریداری کردند. اِلِنا مانیگیتی اهل لامباردی ایتالیا و رایان آسبورن که اهل منچستر انگلیس است در اواخر ماه فوریه جزایر قناری را به مقصد جزیره "سنت وینسنت "، یک جزیره آتشفشانی در فاصله ۳۰۰۰ مایلی مبدا ترک کردند.

این زوج به خانواده خود گفته بودند که در طول این سفر امیدوار هستند هیچ خبر ناخوشایندی را دریافت نکنند تا سفر آن‌ها را تحت شجاع قرار دهد. اما هنگامی که آن‌ها به کارائیب رسیدند متوجه شدند که مرز‌های این جزیره به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در آن بسته شده است. بنا به گفته این زوج ان‌ها در هنگام آغاز سفر از جزایز قناری از شیوع یک ویروس در چین مطلع بودند، اما هرگز تصور نمی‌کردند که شیوع این ویروس با چنین سرعتی در جهان گسترش یافته و سفر آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

بعد از ۲۵ روز سفر دریایی که در آن هیچ سیگنال تلفن همراهی نداشتند آن‌ها با رسیدن به کارئیب با بنادر بسته شده مواجه شدند. خانم مانیگیتی به BBC World گفت: «در ماه فوریه ما اخباری در مورد شیوع یک ویروس در چین شنیده بودیم، اما ۲۵ روز بعد در کارائیب متوجه شدیم که حالا این ویروس تبدیل به مسئله‌ای جهانی شده است. ابتدا تلاش کردیم در یکی از بنادر متعلق به فرانسه در کارئیب توقف کنیم، اما بدلیل شیوع کرونا بسته بود. آن‌ها بدلیل اینکه متوجه شده بودند من اهل لمباردی ایتالیا هستم سخت گیری بیشتری را اِعمال می‌کردند.»

سرانجام این زوج بدلیل آنکه سفر خود را با کمک GPS انجام داده بودند توانستند ثابت کنند که ۲۵ روز را در دریا گذرانده اند توانستند وارد کارائیب شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی